elektronik bir çağı devirdi AşK
dokunmak yasak tene
parmaklar artık tuşlarda
AşK plastik yarınlara kaldı..
koca bir çağı devirdi AşK
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




o kadar güzel ifade ettiniz ki ,aşkın muteşekliğide yok oldu gitti haklısınız...plastık yarunlar imgesine bayıldım hanım efedi...bu kadar güzel ve derin olur bir anlatım..herkes göremez yemin ederim...sevgilerimle...
hımm üzerinde biraz daha çalışılarak daha güzelleştirilebilir özellikle ilk dörtlük.
Tebrikler...
Çok beğendim
Sevgi ve selamlarımla
Tebrikler...
Çok beğendim
Sevgi ve selamlarımla
Çok hoş ve güzel bir şiir tebrik ederim.
saygımla...
aydınlı şairler ve şiir dostları
cok güzel basarilar
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta