DÜZENBAZLAR:
Mazot indi bir liraya,
Şükür,gideceğiz aya
Açlıktan girdik komaya,
Sizi düzenbazlar,sizi.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bir fakir bir gece tok yatsa binkere şükür eder allaha bir zengin bir gece aç yatsa bin kere isyan eder allaha
' Ben kendimi bildim bileli düzenbazların sonu hiç gelmedi, hep baş tacı edildiler ve bu düzenbazlarda nesilden nesile geçiyor diye düşünüyorum.'
Selamlar, tebrikler.
Çok güzel dostum. Ellerine sağlık.
Münir ÜSKÜDAR
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta