Acının bir dili yoktur
Sızısı vardır en ıslağında gözlerin
Ve ortasında yüreğin.
İşte sana kelimelerimi paket yaptım
Cümlelerimi süsledim gönderiyorum
İkraaaa!
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




BU ÇIRPINMAN NEDENDİR EY GÖNÜL,SANKİ SEVENİN VARMI,
AKAN BU GÖZ YAŞLARI NEDENİDR,SANKİ TOPLAYANIN VARMI
teşekkür ederim sayfama onur verdiniz ve kaleminiz mükemmel kutlarım sizi
Ey aşk!
Hiç insafın yok mu?
Hiç insaflısını görmedim :(
Şiirinizi dönüp dönüp tekrar okudum...Okudukça okunası bir şiir olmuş. İfadeler harika..
Taktir ve tebriklerimle +10 antolojim...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta