vazgeçerek intihardan
bin çiçekli
baharı
yaşamaya
soyundum
çatlasın ölüm
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ölümün rezilliğini veto etmissiniz bencede çatlasın ölüm.
sait,çağıltısını sevdanın ve alınterinin rotasına ayarlamış bir şair.hep iyiliğin,güzelliğin şiirini yazar,türküsünü söyler.biz o'nu öyle tanıdık,öyle bileceğiz.nabzı şiir ve türkü diye atan,bu güzel insan,az rastlanır değerlerimizdendir.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta