ben seni seviyorum
sen başkasını seviyorsun
ikimiz de seviyoruz
ben seviyorum
sen seviyor seviliyorsun
ikimiz de mutluyuz
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




merhaba'dan da kucak dolusu sevgi ve selamlar e.mim'e nice güzellikleri paylaşmak dileğiyle...
Merhaba'ya merhaba sevgili Erol Ars...Güzel bir şiirle hoşgelmiş olmanın sevincini paylaşıyorum seninle.Mutlu yıllara ve nice güzel şiirlere...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta