Duysa
Gözümde gözlerin, kaybolmuş
Arasam bulamam, yabanda
Bana uzak benden uzak
Seni sorsam bilen var mı?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Gözümde gözlerin, kaybolmuş
Arasam bulamam, yabanda
Bana uzak benden uzak
Seni sorsam bilen var mı?
yüreğine sağlık saygılarımla
Anlamlı ve güzel, tebrikler... Sevgiyle kalın...
Dökülse
Dilinden aşk şarkısı
Kalemimden sevda şiiri
Akar, yüreğim yakar
Yüreğin yanar mı?
sefayla okudum kutluyorum sizi en kalbi selamlar
yüreğine sağlık can hemşehrim
Kutluyorum
Üzeyir bey kardeşim,
tebrik, selam ve
muhabbetlerimle....
Duygunun anlam kazandığı çok güzel çalışma,yürek sesinizi kutlarım usta kalem,selamlarımla.
Bir duya bilseler o yürek seslerini,konuşmadan,anlayabilseler.Cam kırıgı seslerde feryet fiğanlara gerek kalırmıydı?Akıtırmıydı zehrini aşık kağıtlara,şarkıların gölgelerinde,dalarmıydı hülyalara...AH MİNEL AŞK SEN NELERE KADİRSİN....Saygın dost kutlarım....Güzel bir anlatım ve o derece güzel bir şiir olmuş....Sevgilerimle,esen kalınız
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta