Bir uçurumun kenarında yürüyor gibiyim
Ha düştüm düşeceğim
Can çekişiyor ruhum
Karanlık dehlizlerde çıkmaz sokaklarda
Duygularım ah duygularım
Paramparça
Yusuf misaliyim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ahmet Durgut bey çok teşekkür ederim.Sağolun var olun...
Tebrik ederim, yüreğinize sağlık sn Fitnat Yılmaz hanımefendi
En derin hürmetlerimle...başarılar dilerim,
Her şey gönlünüzce olsun..esen kalınız her daim.
Ahmet Durgut bey çok teşekkür ederim.Sağolun var olun...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta