Duydum
yar sitem etmiş bana
Uykularım olmasınmış gecelerimde
Saçlarıma kar kırağısı düşsünmüş
Kor yangınlarında buz kesip
Üşümeliymişim….
Duydum
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Güzel anlatım yüreğine sağlık.
Güzel anlatım yüreğine sağlık.
DEĞERLİ KARDEŞİM,
YAR KENDİSİNİN KIYMETİNİ BİLMEZSEN EĞER DİYE SÖZE BAŞLAMIŞ BENCE MUHTEŞEM BİR ŞİİR YAZAN YÜREĞİNİZ VAR OLSUN.
Sonay hanım güzel şiirinizi kutlarım.
Sitemler olmasa aşıklar nereye saklanacak.
Düşünsenizde üşüsenizde âyârın sitemi hep yâradır..
Hep bizlerden fedakarlık beklenir.
Yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun.
Selamlar..
Duydum
Yar sitem etmiş bana
Düşünmeli
Ve
Üşümeliymişim…
tebrikler.....
selam ve saygılar....
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta