Duydum
yar sitem etmiş bana
Uykularım olmasınmış gecelerimde
Saçlarıma kar kırağısı düşsünmüş
Kor yangınlarında buz kesip
Üşümeliymişim….
Duydum
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Güzel anlatım yüreğine sağlık.
Güzel anlatım yüreğine sağlık.
DEĞERLİ KARDEŞİM,
YAR KENDİSİNİN KIYMETİNİ BİLMEZSEN EĞER DİYE SÖZE BAŞLAMIŞ BENCE MUHTEŞEM BİR ŞİİR YAZAN YÜREĞİNİZ VAR OLSUN.
Sonay hanım güzel şiirinizi kutlarım.
Sitemler olmasa aşıklar nereye saklanacak.
Düşünsenizde üşüsenizde âyârın sitemi hep yâradır..
Hep bizlerden fedakarlık beklenir.
Yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun.
Selamlar..
Duydum
Yar sitem etmiş bana
Düşünmeli
Ve
Üşümeliymişim…
tebrikler.....
selam ve saygılar....
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta