Şu baş döndürücü alemin sonunu,
Taparcasına sevenlerin bir gün vedalaşacağını,
Bunca çırpınmaların bir boş olduğunu,
Ne zaman yalnız kalsam düşünüyorum.
Gerçek ne kadar acı,kaçmak korkaklık,
Ürkütüyor insanı,önemli şeylerin bile önemsizliği,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Nazik değerlendirmeleriniz için sonsunsuz teşekkür eder en kalbi saygılarımı sunarım.
Patricha kardeşim değerlendirmelein için teşekkür eder saygılar sunarım.
Tariklerim yüreğinize , gerçeğe ne denir ki 10 p..
-
Düşünüyorum
Şu baş döndürücü alemin sonunu,
Taparcasına sevenlerin bir gün vedalaşacağını,
Bunca çırpınmaların bir boş olduğunu,
Ne zaman yalnız kalsam düşünüyorum.
Gerçek ne kadar acı,kaçmak korkaklık,
Ürkütüyor insanı,önemli şeylerin bile önemsizliği,
Bizi hayata vurdum duymazlığın bağlamışlığını,
Yağmur toprağı ıslatırken düşünüyorum.
Bir deneydenmi geçmeli alışmak için,
Çaresizlik yok bu böyle bilinmeli,
Sizler ne diyorsunuz birbirinden habersiz uzaktakiler,
Mehtaplı gecelerde yıldızlara bakarken düşünüyorum.
Nereye gidiyoruz cesaretle bilen söylesin,
Böyle kabiliyete bir fırsat verilsin,
Gömülebilir toprağa belki kalıcılığın umudu,
Sıra selvili mezarlıklardan geçerken düşünüyorum.
08/08/1983
Ömer Faruk Özcan
Düşüncelerin için teşekkür ederim Ali Pekşen kardeşim.Saygılarımla.
Bir musibet bin nasihattan hayırlıdır derler.Acaba bizlerde böyle bir şeyi mi bekliyoruz dersiniz.Herşeyin hayırlısı olması dileklerimizle.Saygılar.
Teşekkür ederim Atila Yalçınkaya kardeşim.Saygılarımla.
ayrılık asla yoktur,
kavuşma arzusu olanların cesareti,
ölüm denen kavuşmayı,
bir koridordan diğerine geçercesine karşılar
Selam ve dua ile
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta