dertlerimi unutabilir miyim?
unutmak doğru mu?
dertsizlik neden mutluluk olacak ki?
bilebilir miyiz? baharımızdır belki
sıkıntılar
acele eder durur insan
düşünmeksizin sonunu ölümün …
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Düşünmek güzel de, ya unutmak? İnsan ne kadarını unutabilir, ne kadar mutlu olabilir? Yoksa dertlerin üstesinden gelince daha mı mutlu oluruz? Az ve öz, düşündürücü. Tebrik ederim değerli şair. Sevgi ve saygılarımla.+
dertlerimi unutabilir miyim?
unutmak doğru mu?
dertsizlik neden mutluluk olacak ki?
bilebilir miyiz? baharımızdır belki
sıkıntılar
acele eder durur insan
düşünmeksizin sonunu ölümün …
Kaleminiz daim olsun hocam. saygılar..
Oysaki mutluluk kavramı insanlara göre değişen şekil alan bir kavram,nasıl kiiii başkalarına yaptığı kötülük ve zararlardan zevk alan,mutluluk duyan sadist düşüncelere sahip insanlar olduğu gibi,sadece 1 kap yemeği bulduğu için mutluluk duyanların olması gibi.Bence mutluluk insanın özünde yatan tüm güzel duyguların yaşanılması o an bile olsa !...Kutluyorum CAN !...ÇOK HOŞTU.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta