dertlerimi unutabilir miyim?
unutmak doğru mu?
dertsizlik neden mutluluk olacak ki?
bilebilir miyiz? baharımızdır belki
sıkıntılar
acele eder durur insan
düşünmeksizin sonunu ölümün …
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Düşünmek güzel de, ya unutmak? İnsan ne kadarını unutabilir, ne kadar mutlu olabilir? Yoksa dertlerin üstesinden gelince daha mı mutlu oluruz? Az ve öz, düşündürücü. Tebrik ederim değerli şair. Sevgi ve saygılarımla.+
dertlerimi unutabilir miyim?
unutmak doğru mu?
dertsizlik neden mutluluk olacak ki?
bilebilir miyiz? baharımızdır belki
sıkıntılar
acele eder durur insan
düşünmeksizin sonunu ölümün …
Kaleminiz daim olsun hocam. saygılar..
Oysaki mutluluk kavramı insanlara göre değişen şekil alan bir kavram,nasıl kiiii başkalarına yaptığı kötülük ve zararlardan zevk alan,mutluluk duyan sadist düşüncelere sahip insanlar olduğu gibi,sadece 1 kap yemeği bulduğu için mutluluk duyanların olması gibi.Bence mutluluk insanın özünde yatan tüm güzel duyguların yaşanılması o an bile olsa !...Kutluyorum CAN !...ÇOK HOŞTU.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta