hani bir köpeğin sahibini son gördüğü yere
sonu gelmeyen umutla gitmesini düşün
hani bir katilin olay mahalline
geri dönüşünü düşün
düşün hadi
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Isınmak için, cayır cayır yanmak için değil.
ama ateş aşk içindir
veyahut aşk
ateş içindedir :)
Denge korumak, tahterevalli gibidir.
Her şeyi ateşe atmak gibi değildir. :)
güçlü bir irade ikisini dengeye koyabilir belki
aslında ben de tam olarak bunu yapıyorum
yani ne kadar başarabiliyorsam diyeyim
yazdığıma gelince
bir çeşit genelleme..
Ahmet Bey siz yazınca farkettim
haklısınız
katil olmalıydı o söz
düzeltiyorum
Yine yanılıyorsunuz sayın Kaya :)))
Akıllılık ile aşk ayrı segmentlerdedir. Aşk kalpten, akıl beyinden idare edilir. ve inan bana dengedeysen, ikisi de dengelenir.
tam teşekkür edecekken
püfff
neyse vardır elbet bir bildiğin..
..
ama aşk akıl işi değil
daha kötüsü şu
akıllı işi de değil
O zaman akıllı aşklar yaşamak gerek
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta