İşlemiştim kalbe hep nakış nakış
Yıldırım misâli neydi o yakış ?
Sen’den beklediğim bir mutlu bakış
,,,Boşa geçen ömrün hayına düştüm
,,,Çığlık yükseliyor şimdi bağrımdan
Hani nerde huzur nerede barış ?
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yeniden baştan başladığımız yere geldik.
Ben pencereme geri döndüm,sen ait olduğun hayatına.
Zaten hiç birbirimizin olamamıştık biz.
Ya bir şeyler eksikti ya da bir kişi fazla.
Ya sen gidecektin ya ben.
Ben yapamadım sense düşünmedin bile.
Çekip gittin.Ben öylece baktım ardından.
Söz söylemeye ne hacet,bir hoşçakal bile demedin.
Desen de bir şey fark etmezdi gerçi.
Sen ne kadar uzaklaşsan ben o kadar seviyordum.
Senden önce senden sonra diye bir şey olmaz,
belki ama emin olabilirsin ki senden önceki benle
senden sonraki ben arasında dağlar kadar fark olacak.
Çünkü açtığın yarayı kimse kapatamayacak.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta