Bir rüyayı yaşadın, hep sustun.
Duan gerçek oldu oysa,
adakları unuttun.
Ne ben inandım mutluluğa
ne sen tututabildin bu sevdaya..
Düştü işte!
içinde zil zurna bir çocuk.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




'Düştü işte!
içinde zil zurna bir çocuk.
Kaldıramaz onu
bu yalanlar ayağa. 'imgelem çok güzel!Başarılar...
düş ; tü
sabah erkenden uyandım
sen düştün
senden geride kalan düştü
bende sen vardın üşüdün
ne ben ianandım düşüme ne sen
gururum vardı senden önde
aşkta guru olmaz deme
aşkında varır şerefi
düşümünde
düşen düştü üşüyen üşüdü bırak geride soluk renkte kalan yüreğim düşünsün
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta