gün olur geliverir apansız
çıkıp düşlerinden,
fırtınalara çevirir esintilerini
şimşekleri aydınlatır
yüreğini sonbaharın
girdiğin çiçekçide
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




gün olur geliverir apansız
çıkıp düşlerinden,
fırtınalara çevirir esintilerini
şimşekleri aydınlatır
yüreğini sonbaharın
Yürekten tebrikler
selamlarımla
ANKARA RÜZGARI GURUBU
bir çocuk varmış ona hep sorarlarmış. 'Nasılsın'
dermiş ki 'iyiyim'
bu şiirin gelişimi bana eskiden böyle diyen birini hatırlattı. hoş hala böyledir ya
önümüzdeki yollara iyi bakmalıyız evet.
çok güzeldi bu şiir. bir tarzı var.
iyi
Sevgili Kardeşim Sayın: Gülseren Onay
Çok güzel bir şiir olmuş.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan tam puan geliyor.
Tebrik ediyor başarınızın daim olması dileklerimle birlikte sayfanıza geldim.
Hürmet ve sevgilerimi getirdim sayfanıza ... Lüften kabul buyurunuz.
Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
Güzel nasihatlerle güçlü bir şiirdi okuduğum. Katılıyorum. Tebrikler, sevgilerimle.
'sıkı tutun düşlerine
yitip gider
bırakma......'
Çok güzel bir çalışma ve müthiş bir final...
İçtenlikle kutlarım sevgili Gülseren.
Sevgimle...
Çok güzeldi Gülseren hanım.benim düşlerüme benzettim.Sevgiler,saygılar.S.Çimen
düşsel beklenti..
olur ya, belki bir gün...
güzeldi. kutluyorum. sevgilerimle.
sıkı tutun düşlerine
yitip gider
bırakma......
Çok güzeldi Gülseren hanım çok hoş..tebrikler,sevgilerimle.
Bu şiir ile ilgili 16 tane yorum bulunmakta