Düşlerim vardı...
Ateşten kırmızı düşlerim..
Sevdalarım,umutlarım vardı...
Hepsi birbirinden güzel.
Hepsi birbirinden renkli
Nerede o sevdalarım.
Umutlarım,düşlerim..
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Nerede o sevdalarım.
Umutlarım,düşlerim..
Yıllar nasıl geçtiniz
Sevdalarımı,umutlarımı,düşlerimi
Hepsini benden
Birer birer alarak
Nerelere gittiniz
düşleri vardı insanın yeşil... Kocaman bir orman içinde kalmış küçük bir çimenlikparçası gibi.
düşleri vardı insanın kırmızı. yerle bir olmuş bir şehrin orta yerinde hala başı dik duran bir gül gibi....
ve
Düşlerim vardı...
Ateşten kırmızı düşlerim..
Sevdalarım,umutlarım vardı...
senin...
hep kalsın bunlar
Hoşgeldin..... Hoşgeldin..... Hoşgeldin....
gelip gidip şiirlerine bakıyorum Asuman abla.
çok samimi yazılar bunlar
abartmıyorum
ve güzel oluşumlar başlatmak için bana şevk oluyo.muthıssınız
tekrar tebrikler
Hüzünlü...Güzel bir şiir...
Merhaba siir:))
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta