Hayata yeniden başlamış gibiyim
mutlu ve birazda hüzünlerim var
Geriye dönmek istemiyorum.
Daha ileride bekleyen çizgilerim var.
Duvar arkasından göz ucuyla hayatına ilişmek değil.
Yan yana yürüyebilmek için umutlarım var.
Resmini karşıma alıp bakmak değil
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Düşlerimiz var bizim...yaşanmayacağını bildiğimiz....Tutkulu sevdalarımız var bizim...gözlerimizden yüreklerimize akıttığımız..Gün olur bulutlara sarılırız aşkla...Gün olur deniz oluruz bazen deniz biz..Düşlerde yaşanır mutluluklar...
Yaşanması olası olanları yaşamanız ve düşlerinizin gerçekleşmesini umut eder candan kutlarım...Saygılar...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta