Elim kanda olsa koşar gelirim
Bir haber sal yeter zora düşersen
Göklerce kar olur,yağmur olurum
Yağarım üstüne kora düşersen.
Yaprağın dökülür dal yalnız kalır
Mızrabın kırılır tel yalnız kalır
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




TEBRİKLER HEMŞEHRİM!
İLHAMIN BOL, KALEMİN BAŞARIYA YOL OLSUN.
100+ANTO.
VESSELAM...
HARİKA BİR ÇALIŞMA...
ALDI GÖTÜRDÜ BENİ YÜREK ÜLKESİNE..
SAĞLICAKLA KAL.
sven sever yanar, seven yitirir yanar, seven bu çileyi çeker tebrikler
Sevgili adaşım çok güzel yazmışsın, yürekten kutluyorum NOT: Şair gözüyle şiir nedir? diye bir sayfa hazırlıyorum. Gazetede köşemde yayınlayacağım. Şiiri bir kaç satırla anlatırsan sevinirim. Selam.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta