Düş güneşim. bulutlara bürünme
Karanlığa, bezeme beni.
Ben, en çok maviler giyerim
Siyaha matem eyleme beni..
Yeşille sevinirim,
Işığına hasret kılma beni.
Yokluğa dayanırım
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




çok güzel tüm hayatınız boyunca karanlıklarda kalmayınız hep ışık aydınlık yaşamınız olsun çok güzel anlatımla şiiriniz güzelleşmiş sevgilerimle sami.
Yüreğime en yakın yıldızım.... Güneşim.... Tutulma sakın... Ben karanlıktan korkarım... Yüreğinize sağlık Temmuz Hanım... Tebrikler...
DEĞİŞİK BİR ÇALIŞMA KUTLARIM,SAYGILARIMLA
şiir bir türkü havasıyla başlıyor...
ama sonra düz yazı normuna dönüyor...
duygular ve anlatılmak istenen güzel...
yüreğine sağlık
saygılarımla
Aydınlık günler daima sizinle olsun..Çok güzel.Tebrikler.Selamlar..Hatice Güler.
Harika olmuş
Esenlikler dilerim.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta