(‘'...O gün göğü yazı tomarlarını dürer gibi toplarız...''.enbiya-104)
galaksileri keşfe çıktım
bir çiçekti dünya
yarıp toprağını açan
karanlıklarda..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Mustafa Bey,
Sizi ve şiirinizi kutlarım.Yüreğinize sağlık.Mahlesef bu güzel dünyamız insanlar tarafından karartılmasa,barış zirvede olsa,insanlar dost ve kardeş ,memleket güllük gülistanlık olur.İnsanlar mutluluk ve huzur içinde yaşar.Tam puan.
insanların mutluluğu düşlerde kalmasın.gerçek yaşamda da mutlu insanların çok olması dileklerimle.kutlarım güzeldi.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta