Bir kuşun kanadında sakladım düşlerimi
Uçtuğu yere kadar götürsün
Zor değildi taşımak onun için
Ne bayır var ne yokuş
Ama uçurmadı düşlerimi..
Düşlediğim yere bile götürmedi..
Bende kaldı düşlerim..
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Bir kuşun kanadında sakladım düşlerimi
Uçtuğu yere kadar götürsün
..........
Bir kaç satıra ne çok duygu ..ne çok anlam yüklenmiş..... beğeniyle okudum sayın Aslan Koyuncu ...yürek sesiniz ve kaleminiz daim , düşleriniz gerçek olsun....
çok güzel, şiirlerinizin devamını yeni şiirlerinizi bekliyoruz
m.akif tiryaki
Bu şiiriniz bana Behçet Necatigil' in-SEVGİLERDE- isimli şiirini hatırlattı.Rahmetli şair de '' Yarınlara bıraktınız sevgileri '' diyordu şiirinde. Siz de kuşların kanatlarına yüklemişsiniz düşlerinizi...aslında hepimiz bir yerlere bırakıyoruz düşlerimizi....Hayallerimizi....Allah yardımcımız olsun. Sevgi ve selamlarımla.... M: Yasdıman
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta