Tüketen kadar üreten varsa,
Suçlu kadar suçsuz vardır..
Varlık olunca yokluk olur,
Bu dünyada hep çokluk olur..
Kötülük kadar iyilik varsa,
Karanlık kadar ışık vardır..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yaradımız o kadar güzel yaratmışki evreni.Mutlaka her şeyin bir karşıtı var.Sizde bu dizelerde bunları çok hoş şekilde dile getirmişsiniz.Yüreğinizde güzellik iyilik hiç eksik olmasın.Tebrikler
nadire aktaş
Bu şiirde anlaşılmaz bir çekicilik var tebrikler yürekten dost...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta