Tüm şiir dostlarına! ! Kucak Dolusu sevgilerimle..
DUALARIMDASIN
Baktığım heryerde sen duyduğum her seste sen
Dokunduğum herşeyde aldığım nefeste sen
Göz yaşımda sen hüznümde kederimde sen
Sevincimde neşemde. bilmem nasıl anlatabisem?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




herşeyimde sen...duamda dilimde sabahımda akşamımda hep sen varsın...aşkın nağme seli çağlıyor mısralarınızda....saygılar Gülay hanım...
Çokgüzel,elinize ve yüreğinize sağlık Gülay hanım Yüce Rabbim kendisine el açıp dua edenlerin ellerini boş çevirmez,,dualarının kabul olması dileğiyle,,mükemmel bir şiir,,,
tek kelimeyle WOWWW...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta