"DUA" YARATICIYA BİNA'MI YIKMA DİYEREK DUA ETMEK DEĞİLDİR.."DUA" O BİNAYI OLMASI GEREKTİĞİ YERDE, GEREKEN MALZEMEYLE İNŞA ETMEKTİR ..
En iyi dua hakkı olanı yerine getirmektir..
Bir bina; demiri kumu,çimentosu,vs gibi malzemeleri çalınmadan doğru bir şekilde inşa edilirse,dua yerine getirilmiş olur..
Bir işe başlarken BİSMİLLAH demek o işin doğru yapıldığı anlamına gelmez..O işe yaratıcı yı ortak etmek,onun öğretisiyle hareket ederek doğru hakkaniyetli bir iş yapacam demektir..
Bismillah diyerek yerine getirilmeyen her eylem bozuk bir düzeni inşa eder..Bu yüzden ayette sana ağır bir söz yükledik demesi,söylediğimizle eylemimizin orantılı bir şekilde hayata yansıtılması gerektiğini belirtmektedir..
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta