Bu türküyü hep birlikte,
Söyleyelim dostum, dostum.
Aynı sevda bir yürekte,
Eyleye lim dostum, dostum.
Hüzün sana yoldaş olmuş,
Efkarından gözler dolmuş.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Arif Sağ'ın sesi ve sazıyla canlandı zihnimde. Çok güzel bir ezgi... Değerlendirilir inşallah...
kutlarım gören yüreğinizi. bütün dostlat böyle görebilse dostun halini tam puan hayırlı bayramlar.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta