Böyle mi söz vermiştik birbirimize
Hani bir ömür boyu ayrılmayacaktık
Hani umutların sona erdiği yerde
Yeni umutlara yelken açacaktık...
Bu kadar zayıf mıydı arkadaşlığımız?
Hani yıkılmaz bir duvardı bu?
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Dostluğa dair çok güzel bir çalışmaydı....Tebrikler
dost: aynada yansımadır
dost: karanlıklar içinde sana ışık tutandır.
dost: göz yaşın bazende gülüşündür.
dost: bazen bir anne ; baba ; kardeştir...
dost: ölüm olmadan senden ayrılmayan kişidir...
(keşke dost değil arkadaş duvarları yapsaydın şiirin adını belki şiirden o kadar anlamıyor olabilirim ama dostluktan... bu arada ukalalığım için kusura bakma) (F)
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta