Özlerim bir dostun varlığını
Yüzümü okşayan iki elin
avuçlarına sığabilirim.
Bir dem var tükenip yok olduğum
Hele bir bak
Elime, gözüme, yüreğime koy dostluğunu
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




'Bizim omrumuzde gol kenarlari vardi
icinde kagittan sandallar yuzdurdugumuz
bir de dostan ote dostlarimiz vardi
gunlerimiz ayri gectiginde uzuldugumuz'
Yureginiz,kaleminiz dert gormesin dilerim.
Teşekkürler üstad
Elime, gözüme, yüreğime koy dostluğunu
Ve o zaman bana bir bak
bak ne olurum.....
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta