1950 Dünya/Öğrenci Hayat Mektebi Sınıf:1.H
Dostluk.
Ne gözündeki yaş
Ne gönlündeki telaş.
Ne ocağındaki aş
Ne uykundaki düş.
Ne özlemindeki vah
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




'Gerçek dostlara selam olsun,kutlarım sevgiler...'
Çok güzel ve anlamlı.
Ben de sevgili gardaşım İrfan bey gibi tam puan diyorum.
Selam ve saygıyla
Ümran Tokmak
Sevgili Kardeşim Rahmi Nalbantoğlu:
Duygulu, etkili ve güzel bir şiir olmuş.
Beğenerek okudum teşekkür ederim.
Tam Puan...
Tebrik ediyor ve başarılarınızın devamını diliyorum.
Her şey gönlünüzce olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz.-TEKİRDAĞ.
Dostluk.
Ne gözündeki yaş
Ne gönlündeki telaş.
Ne ocağında taş
Ne uykundaki düş.
Ne özlemindeki vah
Ne ömründeki eyvah.
Olmasam,olmazmı?
Dostluk baki kalmazmı?
çok anlamlı bir şiir kutlarım
Gurbet Meleği
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta