İnanki çekilmez bu dünya,
İnsanlar dost, kardeş olmayınca.
İnan ki güzel değil bu dünya,
Dostlar birbirini aramayınca.
İnan ki engin değil bu dünya,
Dostluklar çoğalmadıkça.
İnan ki yaşanmaz olur bu dünya,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İnan ki güzel kalması için bu dünya,
Dostların elleri birleşmeli,
Biz mutluyuz demeli gözleri...Dostluk için birleşen eller umut verir yarınlara.kaleminize sağlık şair. Mustafa Yiğit(Ermenekli)
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta