Dostlarım, koca yürekliler
Arıyorum sizi anılarımda, kaybolmuşsunuz
Anılar neden suskunsunuz
Dostlar anılar öldü mü
Dostlarım hayatın kavgasında kavgasında kenetliydik biz
Yoksa ayrıldık mı birbirimizden
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




saolasın ahmt abim benim
saolasın can abdullah abi
Dostla insan yaşamda sevinç yakalar mutlu olur- şu zamanda- gerçek dost bulmak çok zor- hep derim ne mutlu bir iki gerçek dosta sahip olana- yüreğin var olsun...
Ayrılmış bedenler, bütünleşmiştir ruhlarımız
Kalkın vakit geldi birbirmize koşmalıyız
Gelmediniz, koşmadınız buluşamadınız
Dostlar ayaklarınız öldü mü
Yada ruhunuz gömüldü mü
Hayat işte böyle Turgay kardeşim akıcı güzel bir şiir okuttun
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta