Görmedim yüzünü
Hiç bilmem gülüşünü
Ne önemi var
Seni seviyorum
Bunu hissediyorum
Dudağımda dua, şiir
Gönlümde güzelden yana
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Dostluk mertebesine ulaşan bir sevgi ölümsüz olur.
Sevginiz ve dostluğunuz kadim olsun. Seven kalpler biribirinden ayrılmasın, diyorum Bekir Bey.
Tebrik ederim dostluğu yücelten bu güzel şiiriniz için sizi.
Saygılar...
Esma
Gerçek dost,kazanılan en büyük armağandır kişiye:) Yüreğinize sağlık
Ben de bu şiiri yazan dostu,şiir yazan dostları seviyorum..Bu soğuk havada iyi geldi şiiriniz,ısındı içim..-:)))
Tebrikler
Mim Kemal Ertuğrul
Teşekkür ediyorum dost, bu sıcacık şiir ve bu içten dilekleriniz için... Saygılarımla...
sıcak, sımsıcak bir şiir.tebrikler bu güzel yüreğe.
çiğdem bir
Mutluluklarim dilerim sana taaa yuregimden! Kimi kandiriyorsun be eyy SAIR? O mutlulugu ancak bu siirdeki yurtekte bulabilecegini sende bende cok iyi biliyoruz..Yuregine saglik, dost
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta