İnanmak güç ama yıllardan beri
Vurgunum ben yâre dostlar hoşgörün
Ben artık bu yoldan dönemem geri
Vurgunum ben yâre dostlar hoşgörün...
Kahpe felek sürdü benim izimi
Kara sevda güldürmedi yüzümü
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Seveni hoş görmek gerekir. Değerli Üstat da bu güzel şiirinde bunu ifade etmekte.
Tebrik ediyorum.
Kaleminize gönlünüze sağlık.
Gönülden sevmiştim murat almadım
Doyasıya nazlı yari sarmadım
Yarsiz bu dünyada ben hiç gülmedim
Vurgunum ben yare dostlar hoşgörün
Tebrik ederim ustam gönlüne sağlık selamlar
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta