^^^^^^ Dost Diye ^^^^
sağırdım kötü söze
kördüm bakan göze
bayırdım inen düze
dost diye,dost diye
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




yüreğine sağlık DOST kalem
Dost fedakâr olmalı...........dostluk kolay bozulmamalı....................şiirinizden bunu anladım ve kutladım tüm yüreğimle, tam puanımla...............Saniye Sarsılmaz
ALLAH DOSTSUZ BIRAKMASIN İLYAS BEY. SELAM VE DUA İLE.
dostun dosta yaptığını kimse yapmamıştır derler ya hoş olmuş. kaleminize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta