Yüreğinden dost ol dilinden değil
Daima dostluğun önünde eğil
Büyüksen,büyüklüğü öğret eğit
Ol o zaman hem dost hem yiğit
Ellerini uzat,uzattıysa ellerini
Ekmek veriyorsa paylaş ekmeğini
Vurma sırtından, zaten sana korumasız
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Gözlerine bak,sıcaklığını göreceksin
Öyle olacakki,gerçekten seveceksin
Yaşam palavra,baki kalan dostluk
Tanırsa seni sokakta işte o mutluluk
Kubilay dostum bu ayrılık sana yaramış güzel şiirlerin döktürüyorsun mutluluğun dizelerinden okunuyor selamlar
Turhan Toy
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta