Dost dost olali ben bu elde, nice dostluklar gelisti, serde
Gülünce gözlerim her yerde, gecit vermedi dostlar derde.
' Dostluk icin ne varsa sizi üzen, onlarin hepsini bana gönderin, cünkü; onlar bende iyilesiyor. ' (icik yakup)
38
Dost; her insanin kendine verebileceği yegane, kıymetler biçilmeyecek, doyumsuz en güzel bir hediyedir.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta