Öyle bir şey yazmalıyımki...
Seni anlatmalı,
Adı sen olmalı
İçtiğim her yudum suyun berraklığı gibi
Aldığım her nefesteki huzur misali
Hani yaşama sebebi gibi
İçimdeki sevinç...
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




anlamlı bir yürek sesi...
mesaj adres teslim gibi...
tebrikler yüreğinize ve kaleminize...
yotum yazmak iin uğradım. DOST deyince yoruldum. ve gölgesinde oturup dinleniyorum..
Bu kadar çok sevince. Hiç akıldan çıkmıyor ki. İnsanın baktığı her yerde o var, her şeyde onun adı ve herşey onunla güzel. Çok duygulu, çok samimi ve güzel bir şiir. Kutlarım.
Birol Hepgüler.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta