seni yarama bastım
derman olasın diye acıyan yerlerimin ağrısına
dost teniydi tenime değen sevgili değil
sevgili teni yakar insanı
dost teni onar
bir kelebektir aşk ömründe kısacık yaşar
bir çınardır dost ise
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




'bir kelebektir aşk ömründe kısacık yaşar
bir çınardır dost ise
sonsuza taşar '
Sonsuza taşan çınar.... Herhalde 'gerçek dostu' anlatabilecek en anlamlı imgelerden biri... Çok ama çok güzel olmuş... Yüreğinize sağlık... Saygılarımla....
guzel anlattin ozo...
'seni yarama bastım'...İşte harika bir giriş...Ve ancak böyle anlatılır DOST dediğin...Bastığında yarana acıtacağını bilirsin ama iyileştirir .Harika.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta