Dört kapımız var bizim
Dördü de nur kapısı
İlki rahmet bâbıdır
Sonu sürur kapısı
Evvel kapı şeriat
Girenler felah bulur
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İlhamınız gür gelmiş gene üstad gönlünüze sağlık Allah daha gür eylesin SAYGILAR
hak ile hakikat bir gun gercegi gosterecek, batil madur olup hakikat gercegi dokecek. Cumle kâinat hakikatin yolundan gececek. Allah razi olsun hocam, ne guzel dizeler boyle, ibret aliyorum siirlerinizden. herkes guzelligi ile soylenir, fitneligi ile kendilerini karalayan ile nefsiyle zehirlenir. öptum can hocam ellerinizden.
nurlarla bezenmiş dizeleri yazan güzel yüreği kutlarım,Allah razı olsun
RABBİM HALİS NİYETLE İLAHİ KELİMETULLAH UGRUNA YÜRÜYENLERDEN EYLESİN İNŞ TEBRİKLER
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta