Aşağı yukarı dönme dolaptan,
Rüzgarlar esiyor yalap yalaptan.
Bir emir gelince yüce Çalaptan,
Ömrümüz dolapta dönerde durur.
İsteğimiz olsun her şey becitten,
Kadehimiz dolsun tatlı içitten,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Derdi efkarımdan derin yastayım,
Hacı bektaş veliye Yunustayım.
Gönlüm bilir artık gayrı hastayım,
Kalbim her yerinden kanarda durur.
Dertliyiz, evet.Kaynağı da biz,çaresi de biz, çaresizliği de biz.Ah bu dünya bizi hapsetmiş kendine.Yaşamak başlıbaşına bir boşluk gibi geliyor.Şiirlere sığınıyoruz.İçimizdeki yangın başka türlü sönmüyor.Aslında şiirle de sönmüyor ama,neyse...Bu anlamda şiiriniz çok etkileyiciydi. ancak yanlış biliyorsam uyarın ' GAYRI ve ARTIK' aynı anlamda kullanılmıyor mu, birisini değiştirmeniz gerekmez mi hemşerim? saygılar, selamlar , başarılar. tam puan
tebrikler ellerinize sağlık.... çok guzel bir yorum getirmişssiniz siire
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta