demek
istediğim
dostlarım
doğa
özene
bezene
yarattığı
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Yıkılan şeylerin yerine,yenilerini kurmaktan korktuğumuz ve hayatla tek başına başedemeyeceğimizi düşünürüz kimi zaman....
Bende mum yerine ışık tutmayı istiyorum yoluma...
Tebrikler ....
yazılış tarzı çok güzel düşünüyorum da düz yazmış olsaydın cümle halinde bu kadar etkileyici olmazdı...şair işini çok iyi biliyor...tebrikler!!!
olan olacaktır diyede yaşamayalım mı?
İlham kaynağını buldum.
sen böyle yaratıcı oluyorsun.
devam et ,güzel şiirler çıkıyor ortaya.
'olan olacaktır' evet 'olan olacaktır'
'uzun cümleler kullanmalı'diyen haykırışlarını hatırlıyorumda..'olan olmuş'diyorum Seraceddin..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta