Diyeceğim söz kalmadı
Alıştık hep pis işine
Utanacak yüz kalmadı
Suratın döndü meşine
İnsanları hep aldattın
Mağdurun rolüne yattın
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Türkü tadında mükemmel bir çalışma olmuş..
Kutluyorum dost şair yüreğinizi değerli arkadaşım..
Kaleminiz daim olsun dileklerimle..
Saygı ve Selamlarımla..
Diyeceğim söz kalmadı
Alıştık hep pis işine
İnsanlıktan iz kalmadı
Suratın döndü meşine .........../ Her okudugum siirinde gördügüm,takdir ettigim güzelliklere bu degerli siirdede rastladim,anlayana cok büyük mesajlar veren,gayet duygulu,taslarin yerli yerinde oldugu,kulaga cok hos bir seda birakan,mansiylada suur altina yer edinen keyifle okudugum bu güzel calismayi ve degerli sair Metin Gürbüz beyi gönülden kutlarim.Selamlar,saygilar.
İnsanları hep aldattın
Mağdurun rolüne yattın
Boyunca pisliğe battın
Sinekler konmaz leşine-----Metin hocam yine güzel bir şiirini beğeniyle okudum çok güncel kutlarım saygılar sunarım .
İnsanları hep aldattın
Mağdurun rolüne yattın
Boyunca pisliğe battın
Sinekler konmaz leşine gel
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta