Devran bir merkeze dönüyor
Toplanın canlar biz de dönelim
Demine devranına hu diyelim
Ne gelirse Hak tan gelir bilelim
Taklit ten vazgeçip "öz" e dönelim
Yalanı bırakıp "söz" e dönelim
Rızasına ermek üzre;
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Anlayana cok cok güzel ögütler veren,düsünce derinligi olan,okumasi keyifli cok anlamli bir siir.Degerli Kemal Bey Kardesimi ve güzel siirini yürekten kutluyor,selam ve saygilarimi iletiyorum...++ant10
GÜZEL ŞİİRİNİZİ OKURKEN SANKİ SEMAZENLER SEMA YAPTI NEY SESLERİ EŞLİĞİNDE. YA DA CANLAR SEMAHTAYDI...
Manevi eşiği yüksek bir şiir. Taşıdığı derin anlam kabına dar gelmiş... Kutlarım...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta