Kaçsan da dağların tepelerin ardına,
Girsen de mavi derinliklere,
Bu kalabalık şehirde kaybolsan bile,
Bir gün gözlerinde bulutlar,
Yine bana döneceksin.
Tek mevsimde açan bir çiçek olsan,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bir sümbülün ağladığını görmeden insanın insana sevgisini sunduğuna inanır mı kelimeler, dosta serecek pirden bir postumuz var oda hep aşk diye ağlar. Yüreğinize Sağlık
dönmeyi bekleyen yüreğin buruk sesini kutlarım nermin hocam
Tek mevsimde açan bir çiçek olsan,
Rüzgarda karda kışta kaybolsan,
Gönül bahçemdeki yerini görüp
Bir gün gözlerinde bulutlar,
Yine bana döneceksin.
Ne güzel dizeler,ne güzel şiir,kutlarım sevgili şair.YUVASIZ KUŞ
İşte çok kere hatalardan sonra akıl başa gelir ama işte uzun süre kalp öksüz kalır. Doğal içten güzel bir şiir okuttun Nermin şairim ellerine yüreğine sağlık
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta