Kucaginda kollarinda uyudum,
Ovasinda yesilinde büyüdüm.
Tarla idim tapan idim köyüdüm,
Gayri islemeyen yavana döndüm.
Aman uzar gider benim yollarim,
Nazli yarimede selam yollarim.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu güzel içli şiiri yazan şaire sevgi ve selamlar.Canı gönülden kutlarım.ŞAHMATI
Ozanim Gazioglu gönlüne saglik.
Biraz sitemli ama icli olmus devamini dileriz.
Sevgili gardaşım Gazioğlu, bu duygulu şiirini beğeniyle okudum kutluyorum. Hollada dan baki selamlar. Aşık Şahmedi
Ekmek yedim yemek yedim acidim,
Kasket gibi baslarinda tacidim.
Ocak idim kemer idim sacidim,
Örümcekler sarmis tavana döndüm.
Allah senden razi olsun Gazioglu, insallah tandirini yakarlar yakinda. ellerinden öpüyorum.
Safi
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta