Sen gittin ocağın şimdi çok ıssız
Kapıyı çalan yok odalar sessiz
Ne yapsam ne etsem olmuyor sensiz
Dön gel baba dön gel özledim seni
Sıvası dökülmüş kırılmış camlar
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Çok güzel bir şiir okudum kutlarım yüreğinize kaleminize sağlık saygı ve selamlar
Sayfamı ziyaret edip şiirime yaptığınız güzel yorumunuz için teşekkür eder, sağlık ve esenlikler dilerim Gülçin Hanım.
vefa içinde yazılmış her dörtlüğü duyguluydu şiirin, dert görmesin yüreğiniz Abdülkadir bey.
Sevgi ve saygılarımı sunuyorum
Merhaba Veysel Bey. Sayfamı ziyaret edip şiirime yaptığınız güzel yorumunuz için teşekkür eder, sağlık ve esenlikler dilerim.
Mânâ arayınca civan...Yorum yapılmış yoldaşı
Yazı oluşunca vatan, Kalem olmuş vatandaşı.
Nokta arayınca civan...Virgülü bulmuş yoldaşı
Kitabı yapmışlar vatan, Kelâm olmuş vatandaşı.
Yani......bir soluk alalım dedik, hoşçakal demeden önce...
TEBRİKLER...yüreğinize sağlık sn şair Abdülkadir TURĞUT bey
En derin hürmetlerimle...başarılar dilerim...
Her şey gönlünüzce olsun..esen kalınız her daim.
Merhaba Ahmet Bey. Sayfamı ziyaret edip şiirlerime yapmış olduğunuz güzel yorumlarınız teşekkür ederim. Her şey gönlünüzce olsun. Selam ve saygılarımla. .
Sen gittin yıllardır neşesiz kaldım
Seni düşünmekten nefessiz kaldım
Sensiz bu dünyada kimsesiz kaldım
Dön gel baba dön gel özledim seni
Baba sevgisi ne güzel dile gelmiş tebrik ederim şair selamlar saygılar
Teşekkür ederim İlyas Bey. Selam ve dua ile..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta