Bir güler yüze hasret geçti bütün bir ömür,
Ağlasam kınıyorlar ağlamasam doluyum.
Keder çizgileriyle doldu alnım suratım,
Oyyy desem kınıyorlar oyyy demesem doluyum.
Gece dargın sabaha, güneş ayla kavgalı,
Tebessümler sahtekar, gülmek siyah boyalı,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bir güler yüze hasret geçti bütün bir ömür,
Ağlasam kınıyorlar ağlamasam doluyum.
Keder çizgileriyle doldu alnım suratım,
Oyyy desem kınıyorlar oyyy demesem doluyum.
Tebrikler üstadım
selam ve duam ile
GÖNLÜNE SAĞLIK ABİM,İNAN HAKLISIN İKİ ARADA BİR DEREDE KALMAK BU OLSA GEREK.NE YAPSAN SUÇ SAYILIR OLDU GÜNÜMÜZDE.KALEMİN DAİM OLSUN ABİM.
Hasretin kederi sürmüş alın tarlamı... Derin izlerle... Başak tutmadı bir tatlı söze tohumlarım... Kıymet bilmedi sofram... Ekşitti çorbamı... Kızamadım... Sahte gözler bakarken utandım sebebimden... Doldum... Doldum... Ama... Kusamadım.... Yüreğine sağlık Mehmet bey... Güzel bir şiir okudum... Tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta