dolaşıyorum
sokak sokak
cadde cadde
kızgın güneş olsada
yağmur da yağsa
doluda.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




En güzel duyguların en güzel şiirselleşmesi olan başarılı çalışmanızı tebrik ediyorum sevgili üstadım..
Yüreğin daim olsun dileklerimle..
Saygı ve Selamlarımla..
En güze duyguların en güzel şiirselleşmesi olan başarılı çalışmanızı tebrik ediyorum sevgili üstadım..
Yüreğin daim olsun dileklerimle..
Saygı ve Selamlarımla..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta