DOKTOR BEY
Bu gün ağrım çoktur dünden beterim
Karanlık çökünce artar Dertlerim
Yaprak gibi tirim tirim titrerim
Yaz gününde üşüyorum doktor bey
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Teşekkür ederim cihat bey.hem yorumunuzu hem sigara konusunda önerinize
"Sevda" , yeni dilde ve tıp dilinde adına "Melankoli" denilen çok tehlikeli bir akıl ve ruh hastalığının eski dildeki adıdır ki, daha ziyade "Kara sevda" diye tesmiye edilir.
Hayırlı, meşru, fıtri, makul ve baki muhabbetler dilerim.
Ha! O içinde 4000 çeşit zehir bulunan sigara denen zıkkımı da bir an önce terk etmeye bak! Yoksa o asla senin gözünün yaşına bakmaz bilesin!
Teşekkür ederim cihat bey.hem yorumunuzu hem sigara konusunda önerinize
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta