Doktor Bey.
Bir ömür savurdu lodus dalımı
Zulüm tanrının'mı hükmü doktor bey
Hak bilip koruduk patron malını
Hiç bir gün sormadı tokmu doktor bey?
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Acil şifalar efendim .
Kainatta tek bir ilah vardır ve o da her şeyi bilen, her şeyi gören ve sonsuz merhamet ve hikmet sahibi olan ALLAH-CC-TIR. Allah'ın 99 ismi içerisinde tanrı diye bir ismi de yoktur. Ayrıca; o hiç kimseyi ve hiç bir şeyi asla unutmaz ama bu dünya cennet değil bir imtihan meydanıdır, dolaysıyla da bu dünyada hoş ve na-hoş olan her şey o imtihanın mucibindendir. Kim sabrı, şükrü ve kulluğu yeğlerse sınavını kazanır ve de cennete gider lakin kim de isyan ve tuğyanı tercih ederse iki cihanın bedbahtlığına mahkum olur.
Allah-cc- size acil şifalar ve sabr-ı cemiller lütfetsin Vurguni bey.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta