Yardan ayrılmışım içim yanıyor
Bu derde bi çaren varmı doktor bey
Kimse anlamadan halim kınıyor
Yoksa dünya bana darmı doktor bey
Bilirim aslında çaresi yoktur
Ayrılık zehirli hançerdir oktur
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Doktorda hekim de yoktur çaresi
Dermansız dertlere düşmüşsün kardeş
Vefasız bir yare gönül vermişsin
Şifasız dertlere düşmüşsün kardeş
Dost
Merhemi yanlış yerde arıyorsun.Sana gönül doktoru lazım...Oda dünyada sadece her seven için sadece bir adet vardır...Hani pek de nazlıdırlar.Bilmem ki çağırsak gelirler mi acaba..? Aşıkların feryatlarına bakılırsa pek çoğu merhem sizlikten biçare olmuşlar gibi
Yaşar Akbaş
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta