____________yirmili yaş sevda şiirleri
İlk defa gördüğüm bu güzel yüzü
Sanki ben yıllardır tanır gibiyim
Bu endam bu çehre yakıcı gözler
Onu ben doğuştan sever gibiyim
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu endam bu çehre yakıcı gözler
Onu ben doğuştan sever gibiyim
güzel dizeler dostum.kutlarım.
güzeldi dost.....
Ayrılık dedikleri bu olsa gerek
Bir daha görsem ölür gibiyim..........müsadenizle söylemeden edemedim.Tebriklerimle
Sevince her şey bir başka gelmekte.Güzel dizelerdi.Tebrikler
Evet güzeldi...Tebriklerimle sayın Kanat
güzeldi...tebriklerimle sn kanat...sevgiler..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta